Модельный ряд Toyota

Отзыв о Toyota Auris 2013 года


Toyota Auris 2013
Автомобиль: Toyota Auris 2013 г.в., хэтчбек, механическая коробка передач, Передний привод , пробег - 700 км, двигатель - 1.3 бензин, комплектация - City
Автор: Гигорій Миколайович (Украина, Тернополь)   07.04.2013
НадежностьОценка: 5
КомфортОценка: 4
ХодоваяОценка: 4
Внешний видОценка: 4
Общая оценка5.0

Всім привіт! Нещодавно купили дану машинку для всієї сімї. Функції: економічність, переїхатись по місту, в село до бабуськи, привезти якийсь мішечок картопельки з села. Спочатку думали брати яріс але після того як я в ньому посидів в мене ріст 190 см, вага 105 кг зрозуміли що теба брати щось більше, тимбільше там небуло навіть намьоку на підлокітник. Очі впали на королу, вона набагато більша за яріса і комфортніша різниця була в 4 тисячі басів. Але скоро повинен був зявитись новий ауріс і ціна повинна була бути такаж як в старої короли. Начитавшись про нього і зваживши всі мінуси і плюси вирішилим брати ауріс так як за розмірами він такий самий як корола (по колісный базі) тільки довжиною обвесу програє на 24 см (нема багажника) але для нас це було апсолютно не важливо так як в тойоти падають задні сідушки і багажник можна зробити величезним та і всетаки це автомобіль майбутнього його придумали недавно він сучасний а стара корола в неї задумка 2008 року, тільки подумати стільки всього змінилось за тих 5 років....

Купляли в Києві. Чому? Ой це дуже довга історія небуду писати.

До цього були машини, Мрседес 116 кузов, МОсквич 412, доводилось сидіти і в інших іномарках за рулем так як хтось десь напється треба машину відігнати або перевезти когось.

Чому вибрали тойоту? Тому, що за 150 тисяч вона була найбільше нафарширована, і нафарширована дійсно необхідними речами, клімат, світлодіодні габарити, оптика, 6 ступка, підігрів дзеркал. І що б не казали це японець. Брали найдешевшу комплектацію в (1Н2) кольорі. Звичайно вершину японських технолігій я не відчув (для цього треба було брати гібридну версію) але шматочок та й вкусив. Реально все підключено до бортового компютера, все взаємоповязано: наприклад фари до підсвітки приборів (включаєш габарити вся підсвітка світить меншою яскравістю щоб не сліпити в ночі). Крісла до аірбегів коли я сідаю сам в автомобіль він пищить щоб я пристібнувся я пристьогуюсь і все він перестає пищати, коли сідають двоє то треба пристігнутись двом, от в шефа в нього хонда СРВ 2008 року там треба пристібнути і себе і крісо пасажира в якому нікого нема тоді лампочка перестає блимати. І таких дрібничок є багато навіть в дешевій версії. За дорогі я взагалі мовчу там при екстреному тормозі включається аварійка і так далі...

Екстерєр: як писав один чолоків на вкус і цвет фломастери разние.... Але скажу своє бачення.

Спочатку мені недуже подобався він і я знаю чого - це просто старі стереотипи, я привик до мерседеса, москвича, пасати там всякі авео, тої самої короли якщо чесно, стара королла мені спочатку симпатичніше виглядала за нового ауріса. Але зараз от дивлюсь на ту морду і думаю блін яка ж вона афігенна, така хижа )) і замітив що от пішоходи як ідуть то дивляться так на морду, адже раніше вони такого не бачили ))) Для прикладу колись всі тащились від жигуля шистьорки і коли вийшла вісьморка всі дивились на теї так і казали мол фу зубило блін... А зараз навпаки якщоб пропонували шистьорку і 8 то брали б звичайно вісьмьорку так як симпатичніша (сучасніша).

Інтерєр: Да є дешевий пластик але ж є і софт пластик. і співвідношення приблино 50 на 50. В такій ціновій категорії практично всі машини йдуть з твердим дешевим пластиком. Радує мене те що в мене чорний салон з темно синіми елементами + синя підсітка + колір машини графітовий (з далеку чорний з близька темно синій або темно зелений (залежно від погоди і чистоти машини)) і все воно сочитається . Скажу так: Я задоволений на всі 100 за таку ціну. Дуже радує ЮСБ порт в мене айфон я його підключаю туди і він заряжається і веде мене пор джіпіесу. без всяких автомобільних зарядок. тАКОЖ юсб підключений до магнітоли, керування магнітолою на рулі, дуже зручно. Звучить якісно ))

Їзда. Ну що ж виїхавши з салону і попавши одразу на київські дороги на літній резині почував я себе досить впевнено так як машинка дуууууууже слухняна, (снігу тоді було валом але дорога була мокра за бортом +2) проїхавши кілометрів 100 в напрямку Тернополя я вже більш менш привик до неї і розігнав її до 140 км/год , на такій швидкості є шум який йде від вентиляційних труб якщо включити вентиляцю на внутрішню то шум значно зменшується. Я не є прихильником швидкої їзди і розігнав її я тільки для тесту бо було цікаво як воно. Я люблю їхати їхати 90-100 на 6 передачі при такий швидкості в машині дуже тихо і комфортно. Спочатку думав що для нормальних обгонів сильонок їй не вистачатиме але коли обганяв фури був приємно здивоаний розгоном, головне скинути на одну передачу вниз і все полетіли )))

В місті на 1, 2 передачі вона взагалі дурна трошки більше газу і все прередні колеса вишкрібають асфальт ) так шустро набирає ну я не очікував такого від 1.33 обєму) . Для міста цьої потужності забагато.

Ямки після москвича і мерседеса приймає жостковато але ударів невідчувається як накачаний мячик ))) але управляємості добавилось зарахунок цьої жосткості в рази. Подобається як вона іде на накаті рівно і гостро так нбирає і котитися може дуууууже довго аеродинаміка на висоті схиляю голову перд японцями.

Коли дивишся на дорогу небачиш капота взагалі, після 116 мерса це для мене спочатку це була травма але вже привик, за те аеродинаміка і керованість набагато кращі. Та і я готовий проміняти той довжелезний капот на короткий в замін на управляемость економічність і комфорт.

Тормоза: Це просто шось нереальне! Чуть чуть прижмеш і все стає як вкопана, ну дуже потужні і чутливі. Тормозять рівно прижав все стала там де хотів. Я ще дості нормально до них не привик. Я рахую що це однозначно плюс.

Розхід: по трасі 5.4 бере тільки так ніяких там не зявлених 4.9 ))) з києва їхали 80-130. Незнаю як це треба їхати щорб брала 4.9, змішаний цикл 8.4 л. тільки по місту незнаю скільки візьме напевно 12 ))) . Але я їжджу по місту не більше 20 км на год так як швидше нема по чому їхати в нас яма на ямі. просто руїни і все. Дуже рідко в місті їду 40 є тільки пару ділянок де можна розігнатись так. Їжджу на короткі дистанції з довгими паузами і вона кожен раз прогрівається (оберти тримаються на 1100 поки не буде 90 градусів охолоджувальнгої рідини) так як зараз холодно. Можливо літом будуть дороги і тепло, розхід буде менший та й кажуть що мол перші пару тисяч розхід більший бо йде обкатка, буду надіятись, але все рівно розхід не рівняєтся з москвичом і мерсом, в друга авео на автоматі каже шо пє зараз 15 літрів по місту, можливо шо то зараз часи такі настали ))) . Доречі салон нагрівається дуже швидко завівся включив на максимум пічку 3-4 хвилини і в машині тепло (при температурі +1 ).

З мінусів: що мені зараз не подобається. Це те як треба застібати ремінь безпеки я коли в куртці то ніфіга неможу попасти в ту защолку ))) А як без куртки то чік і всьо.

Вчора почув незначний скрип передньої панелі коли переїжаю ямки і машину розкачує в право в ліво таке враження що кузов вигинається і тре об пластик ))) Читав в неті кажуть що це гарантійний випадок і можуть все устранити і що скрипить в всіх і в поршів і в лексусів . Та правильно де ж вони думали шо та машинка їздитиме по таких окопах. Зараз нема часу тим займатись поставити спочатку на олік треба а потім вже поїду хай глянуть шо воно скрипить там )))

Вобщем я покупкою задоволений тим більше за такі гроші.

Через 13 дней Гигорій Миколайович дописал: На одометрі вже 1100 км панель на нерівностях або при різкому тормозі підскрипує ще більше. В нас зараз трохи підлатали дороги, погода краща страла +10-+23 і розхід зменшшився. В зімшаному циклі 6,6 л при включеному кондиціонері. По трасі 4.5 це без кондюха на 6 передачі 60-80 км/год. часто поросто котився на нейтральній. Так що свої слова що до того шо нас кинули по поводу розходу беру назад ))) І причому 4.5 довго показувало, кілометрів 20 я проїхав, поки не заїхав в місто. В місті розхід одразу почав рости. Вчора на заправці сідаю в машину підбігає до мене маршрутчик стає спереді і каже - ЙО МАЙО! Яких карсавців зараз роблять, деж хто міг подумати шо такі канфетки їздитимуть тут. )))

Через 18 дней Гигорій Миколайович дописал: Вчора виїхав з заправки, обнулив моментальний розхід, за цілий день короткими поїздками спокійно проїхав 50 км. по місту, розхід показує 7,6. Деколи включав кондюх. В пробках практично не стояв.

Через 18 дней Гигорій Миколайович дописал: АГа і котився з горок на передачі. Так як мені порекомендував Alexrr ;)

Через 1 мес. и 27 дней Гигорій Миколайович дописал: Скоро буде 3 тис. Панель скрипіти перестала ))) АЛЕ почала рипіти шоферська дверка і причому рипить навіть при тормозі і розгоні. А так все ОК ;) Розхід 6-7 літрів в змішаному.

Через 7 мес. и 24 дней Гигорій Миколайович дописал: Мужики всім привіт! Вобщем! Давно я нічого не писав, бо був занятий та і проблем з машиною не було ))). Кароч, намотав я вже більше 9 тис, були на морі, їздив вроді акуратно, але не буз того влітав я в ями такі шо ппц, виходив думав шо колесо відлетіло))) дном черкнув десь місяць назад такий люк шо пппц (я його не бачив), а він такий величезний ну сантиметрів 30 я думав шо всьо відірвав шось!! Нащот дверки, то скрипів уплотнітель (тіпа оця резина шо між дверкою і кузовом) кажуть силіконом або ведешкрю треба змастити бо вода попала... але вона скрипить навпаки коли на сонці машина довго постоїть і та резина суха, кароче, я не ліз до того і воно само пройшло зараз нічого не скрипить всі скрипи десь попропадали як похолодало ))). Трохи дороги полатали в нас то вже літаю ))). Кароч машинка не перестає радувати вже так привик до неї палкою блін не виженеш ))) Дуже подобається те шо не паришся прийшов завів і поїхав... Розхід по місту різний я тепер вже замітив шо якшо я їжджу на короткі дистанції з великими паузами от тоді вона пє 8-9 літрів а так чяк розігріта то пє як книжка пише 7-7,5... Ще замітив що в дощ підвищений розхід. Оце в нас така ужасна погода була сніг з дощом + вітер то я її розігрівав шоб вікна не потіли то, їздив ніби всрався бо на літній резині, вобщем показала мені 11 літрів )) але це оправданий розхід так як я ж неїздив нею вона грілась стояла на місці а бензин прився. НА другий день та вся слякоть намерзла на неї думав всьо зараз хрен відкрию її але ніфіга чік відрилась правда коли відкривалась таке враження шо зірвав шось (льод зірвав) вікна тож відрились закрились. Резину сьогодні купив і переобув її Бріджстоун взяв VRX японські, міняв на шиномонтажі в знайомого, той сказав шоб я ще розвал зробив, кароч зробив ще розвал сьогодні ще тоже в знайомого так як ці процедури на гарантію не впливають і робити їх не обовязово в оф дилера. Вобщем всьо ОК ;) Всім удачки. Думаю ще зимою щось начеркаю .

Через 7 мес. и 24 дней Гигорій Миколайович дописал: Да забув сказати! Літню резину зняли, а хлопець на монтажі каже о так це класна резина літня в тебе я питаю, а чим ж вона така класна? А він каже шо це одна з найкращих літніх шин тимбільше виробник Японія на ній. GoodYear Excellence я сьодні погуглив дійсно одна з кращих... Був дуже приємно здивований що в стоку дали таку класну резину. При тому, що я влітав в ями самі знаєте яка весна була цього року всі диски цілі ніде нема ніяких вмятинок!

Нет Да
Отзыв был полезен?

Обсуждение отзыва

Вход | Регистрация

Василий Vernest  

Спасибо! Отзыв, послужил частью информации для выбора авто. Напишите, предлагали в салоне доп.функции в подарок, если да то какие?

+2ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Будьласка Та Ви знаєте каву чай пропонували а от додаткові функції непропонували можливо що в подарунок ми отримали оригінальні ковролінові коврики бо поідеї їх там немало бути. Та і ми впринципі колір купили по старій ціні 320 $ на той момент коли ми забирали її з салону колір коштував дорожче. Ще стаховку нам зробили за 312 грн. кажуть що це дешево. Ну впринципі я дивися то така страхівка 800 коштує але можливо я помиляюсь і ніяких знижок там небуло.. Та і може недали нам нічого бо ми від двох перших замовлень відмовились і покупка тривала майже 3 місяці. Вобщем вредні ми були клієнти )))) може через те і непропонували.

ОТВЕТИТЬ  
Eudjin  

Поздравляю,коллега! Ни гвоздя,ни жезла Вам! И спасибо за такой подробный отзыв.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Дякую Вам також

ОТВЕТИТЬ  
BUCH84  

когда видел на картинках автомобиль казался ну совсем не ахти, но когда увидел вживую - это совсем другое дело, передок вообще идеальный как по мне с задом чуть перемудрили но в принципе привыкнуть можно, что касается салона, то он выполнен своеобразно и как мне кажется надоедать не будет. Поздравляю Вас с покупкой - хороший выбор!

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ну да хто привик доседагнів тому важко до задка привикнути А салончик радує все так по європейському в ньому культурненько, ще би тільки не скрипів)

ОТВЕТИТЬ  
Alexrr  

"По трасі 4,5 це без кондюха на 6 передачі 60-80 км/год. часто поросто котився на нейтральній" Не "катитесь" на нейтральной, "катитесь" на скорости, расход еще меньше будет...

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Та я от котився з києва на передачі то розхід був 5.4 та і кониться вона не так як би хотілося на предачі) А звідки така думка що на передачі менше? ЗАцікавило просто

ОТВЕТИТЬ  
Alexrr  

Ну, это общепризнанный факт. Посмотрите по моментальному расходу, когда машина катится с горки на передаче, расход будет равен нулю, если скорость спала, легонечко газку добавили и набрали до нужной Вам скорости и опять едите накатом. Так же при подъездах к светофорам/перекресткам и т.д. тормозим двигателем, предварительно перейдя на передачу по ниже. Таким образом экономим не только топливо, но и тормозные колодки, у меня за 90 тысяч колодки еще не менялись, мастера говорят запаса еще тыщь на 20... Попробуйте!

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 6
nikolawka88  

По-поводу скрипов не пробовали обращаться на сервис? Может это гарантийный случай?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Та якось небуло часу. Пізніше попробую заїхати.

ОТВЕТИТЬ  
Alexrr  

Подскажите, заметна ли разница воспроизведения музыки с айфона по сравнению воспроизведения с юсб. Потому как многие говорят, что звук с айфона при подключении к авто преображается?

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Чесно кажучи, я коли підключав айфон до юсб то звук на айфоні пропадав зовсім а мозика ніяка на колонки не подалась і та я закинув то все. Використовую тільки як зарядку.

ОТВЕТИТЬ  
Alexrr  

Все же попробуйте разобраться, самому интересно, если это так только ради этого и думаю покупать айпод )

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 1
01012  

Вопрос к владельцам Аурис 1.3 Сити. Есть ли у Вас на ПРОГРЕТОМ двигателе вибрация на холостом ходу (например если положить руку на пустое пассажирское сиденье такое чувство как будто работает дизельный двигатель). В Королле у меня был такой же двигатель, работал без вибраций. Думал обкатается и пройдет - проехал уже 11000 и не прошло. Поехал сегодня в в салон на диагностику - сказали что все в порядке это нормальная работа двигателя. При движении все отлично - расход в городе 6.5 - 7, до 180 разгоняется без проблем. Заправляю на ОККО 95 евро

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Замічав таке на холостому при включеному кондюху, тряслась сідушка, але таке буває рідко, непридаю значення. Як Ви так по місту їздити що в Вас розхід 7 ?

ОТВЕТИТЬ  
01012  

Як старенький дідуган)))). А насправді в нормальному міському темпі. Не повільніше основного потоку, без різких стартів. Якщо рвати з місця на кожному світлофорі та всіх обганяти розхід 8 літрів. Більше ще не було.

ОТВЕТИТЬ  
Показать еще 3
kalanv  

У меня на Хонда Джаз 2012 г.в. с вариатором по трассе расход даже 3,3/100км. получается. А 3,5-3,8 вообще в порядке вещей. Это естественно без кондея.

ОТВЕТИТЬ  
Автор отзыва  

Ммммда ) прям ніби гібрид )) А який в неї обєм двигуна? Дизель? Я вчора їздив з кондельом в хмельницьк і назад по трасі розхід на 100 км. 5,4л швидкість 90-120 140(на обгонах)

ОТВЕТИТЬ  
Wl  

Ну и отзыв!!! Толковый,спасибо,очень помогют такие отзывы!

ОТВЕТИТЬ  
сес  

компютерные показатели расхода приблизительны.чтобы определить расход ,нужно заправить полный бак, проехать хоть км.200 и потом заправить до полного. так узнаете реальный расход.

+1ОТВЕТИТЬ  
Вход | Регистрация

Тест-драйв Toyota Auris: Острый взгляд. Акцент на нижней части!
Острый взгляд. Акцент на нижней части!

Хорошо, что со мной во время этого теста не было нашего корректора. Ей через десять минут езды по оживлённым пригородам Лиссабона, где всё регулирование движения построено на круговых развязках, сделалось бы дурно. Просторечные комментарии тойотовской «навигации» вне норм языка! «Заедьте». «Съедьте». «Заедьте». «Съедьте». Тук-тук! Кто там? Кто там? Ужас!

Автобазар InfoCar.ua

Продажа б/у Toyota

Toyota Auris 2013 Toyota Auris 12.000$ 2013 162.000 км
Toyota Auris 2013 Toyota Auris 12.000$ 2013 162.000 км
Toyota Aqua 2017 Toyota Aqua 13.999$ 2017 70.000 км
Toyota Corolla 2011 Toyota Corolla 9.600$ 2011 191.000 км
смотреть все
объявления